نخبگان مدیریت در واقع متفکران رشته مدیریت هستند که نقش بسزائی را در تغییر روش های به کارگیری آن داشته اند.
تاکنون کتابهای زیادی در زمینه بازاریابی نگارش، ترجمه و چاپ شده است. مفاهیم مختلف بازاریابی در این کتاب ها هر یک به گونه ای طرح و بررسی شده اند. اما کتاب نخبگان در بازاریابی از یک جنبه با تمامی کتاب های قبلی بازاریابی تفاوت عمده دارد.
در این کتاب شما با هر یک از مفاهیم بازاریابی از دیدگاه و زبان اشخاصی آشنا می شوید که خود خالق این مفاهیم بوده اند.
کتاب حاضر فشرده ای از مهم ترین موضوع ها و مباحث بازاریابی جدید است که از زبان و منظر نخبگانی چون: پیتر دراکر، تئودور لویت، مایکل پورتر، فیلیپ کاتلر و ... مطرح شده و نمایانگر نقش آنان در تکامل بازاریابی است.