:
كمينه:۱۱.۵۱°
بیشینه:۱۱.۹۹°
به‌روز شده در: ۲۳ مهر ۱۴۰۴ - ۱۷:۰۵
رضا نویدی نکو در رویداد نکس آپ 6:

30 درصد از هزینه تبلیغات در بازار ایران دود می‎‌شود

رضا نویدی نکو در رویداد نکس آپ 6 با تاکید بر اهمیت مدیا پلنینگ به سهم 30 درصدی هدر رفت سرمایه در تبلیغات اشاره کرد.
کد خبر: ۲۲۷۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۴ - ۱۶:۱۰

کاماپرس- به گزارش کاماپرس، ارزش بازار تبلیغات در ایران حدود 100 هزار میلیارد تومان است که از این عدد 30 همت آن به هدر می‌رود.
نویدی نکو درباره موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی در ایران گفت: از هر 4 کمپین تبلیغاتی فقط یکی سودده می‌شود.  سه تای دیگر یا RIO (نرخ بازگشت سرمایه) منفی دارند و یا نزدیک به صفر هستند.

او ادامه داد: تبلیغات در بازار ایران به اندازه بودجه انجام می‌شود. مثل اینکه ما به کفش فروشی برویم و بگوییم به اندازه 8 میلیون به ما کفش بده. در این شرایط مدیر عامل نه محصول را نظر گرفته است و نه نیاز مشتری دقت کرده است. مدیر تبلیغات هم فقط در فکر این است که باید بودجه را خرج کند.
رویداد نکس آپ 6 سه شنبه 22 مهر در سالن همایش‌های ضرغام برگزار شد. در این رویداد مدیران، کارشناسان و صاحب‌نظران  در حوزه تبلیغات و اسپانسرشیپ به انتقال تجربه پرداختند.