:
كمينه:۱۹.۷۹°
بیشینه:۲۱.۹۹°
Updated in: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۴

"الکامپ" امسال با شعار همه برای اقتصاد دیجیتال برگزار می‌شود

بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ امسال با شعار همه برای اقتصاد دیجیتال با حضور شرکت های استارتاپی از ۸ تا ۱۱ تیرماه برگزار می شود.
کد خبر: ۲۱۷۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴

اقتصادگردان- نشست خبری بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ امروز با حضور رییس سازمان نظام صنفی رایانه استان تهران و اعضای هیأت مدیره برگزار شد.

علی حکیم جوادی - رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران در این نشست اظهار کرد: نمایشگاه الکامپ امسال از تاریخ ۸ تا ۱۱ تیرماه آغاز می‌شود و شرکت‌هایی که سال های سال است در این زمینه فعالیت می کنند، در آن حضور دارند.

وی افزود: همه ما درگیر حوزه فناوری اطلاعات هستیم، بنابراین این رویداد بسیار مهم است و تاثیر گذار بر زندگی مردم است. این نمایشگاه قدمتی چند ده ساله دارد و انتظار می‌رود که به حد بلوغی رسیده باشد تا مشکلات یکی دو سال گذشته را نداشته باشیم.  

حکیم جوادی در ادامه بیان کرد: ما فکر می کنیم آینده کسب و کارها در این نمایشگاه است و امسال باید با یک نگاه نو آورانه به حوزه استار تاپی داشته باشیم.

در ادامه این نشست آرش برهمند - مدیر الکامپ استار توضیح داد:  الکامپ استار افزونه استارتاپی الکامپ است. این بخش شش دوره برگزار شده که آخرین دوره ای که برگزار شد ۵ سال قبل بود. الکامپ استار طی سالها رشد قابل توجهی کرده و به بخش شلوغی تبدیل شده است.

وی افزود: امسال شعاری که برای نمایشگاه الکامپ انتخاب شده همه باهم برای اقتصاد دیجیتال است. یکی از موضوعاتی که در نمایشگاه الکامپ امسال مورد توجه قرار گرفته این است که استارتاپ‌ها درخواست داشتند میزهایی برای ارتباط با سازمان‌ها و رگولاتوری فراهم شود. همچنین موضوع سندباکس هم پیگیری می‌شود.

همچنین رضا حیدری - دبیر نمایشگاه الکامپ اظهار کرد: الکامپ امسال با مدیران و دست اندرکاران این حوزه شکل گرفت. امیدواریم به ابزاری برای رشد و توسعه حوزه فناوری تبدیل شود.

وی افزود: تاکنون ۳۰۰ شرکت ثبت نام کرده‌اند و متراژ ۲۷ هزار متر برای حضور درخواست داده‌اند. همچنین حدود ۵۰ شرکت هم برای حوزه استارتاپی متقاضی ثبت نام هستند. مهلت پیش ثبت نام تا ۲۰ اردیبهشت بود اما این زمان تا پایان اردیبهشت ماه امسال ادامه دار خواهد بود.

حیدری گفت: همچنین حضور استارتاپ‌های استان‌ها با ارایه تسهیلاتی در الکامپ پیگیری می‌شود و درحال رایزنی برای بخش دانش آموزی  در نمایشگاه هستیم.