:
كمينه:۱۱.۹۹°
بیشینه:۱۳.۷۹°
Updated in: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۰

دستگاه‌های صدرنشین و قعرنشین تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا کدامند؟

مطابق اعلام مرکز ملی بهبود فضای کسب و کار، تعداد مجوزهای کاغذی که به شناسه یکتا تبدیل شده تا روز ۳۱ فروردین به ۳۷۹ هزار و ۶۶۱ مجوز رسیده است.
کد خبر: ۲۱۷۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۹

اقتصادگردان- طبق اعلام مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب وکار، در میان دستگاه‌هایی که بیشترین تبدیل مجوز کاغذی به شناسه یکتا را انجام داده‌اند، سازمان ملی استاندارد با تبدیل ۲۱.۸ درصد از مجوزهای کاغدی به شناسه یکتا، اصناف زیر مجموعه وزارت صمت با تبدیل ۱۲.۸ درصد از مجوزها به شناسه یکتا، وزارت ورزش با تبدیل ۷.۲ درصد و سازمان انرژی اتمی با تبدیل ۲.۶ درصد از مجوزهای صادره کاغذی به شناسه یکتا در صدر جدول رتبه بندی دستگاهی قرار دارند.

گفتنی است؛ قوه قضائیه، وزارت علوم، بانک مرکزی و سازمان محیط زیست با توجه به میزان تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیک (شناسه یکتا) در قعر جدول رتبه بندی دستگاهی تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا، قرار دارند.

دستگاه‌های صدرنشین و قعرنشین تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا کدامند؟

لازم به ذکر است؛ از تاریخ ۲۵ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ مجوزهای کاغذی بی اعتبار هستند و سامانه‌های دولتی و بانکی به فعالان اقتصادی فاقد مجوز الکترونیک (شناسه یکتا) خدمت نمی‌دهند.

بنابراین اگر فعال اقتصادی هستید، اما شناسه یکتا ندارید، یعنی اسم تان در درگاه ملی مجوزها به نشانی qr.mojavez.ir قرار ندارد، می‌توانید به صورت غیر حضوری و به راحتی از طریق mojavez.ir مجوز کاغذی خود را به الکترونیکی تبدیل کرده و شناسه یکتا خود را دریافت کنید.