:
كمينه:۲۱.۵۱°
بیشینه:۲۲.۷۹°
Updated in: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
موثقی نیا در مراسم عملیات اجرایی طرح احداث نیروگاه پویا انرژی اعلام کرد:

احداث نیروگاه برق؛ نخستین گام زیربنایی ایمیدرو در کرمانشاه

رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: احداث نیروگاه برق، به عنوان نخستین گام زیربنایی در استان کرمانشاه، با راهبری ایمیدرو و مشارکت شرکت توسعه معادن و فلزات امروز آغاز می شود.
کد خبر: ۲۱۴۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، محمدرضا موثقی نیا، در مراسم عملیات اجرایی طرح احداث نیروگاه پویا انرژی کرمانشاه ضمن بیان این مطلب و با اشاره به اینکه کل نظام جمهوری اسلامی مرهون شهداست، گفت: کرمانشاه معروف به استان عالم پرور و پهلوان پرور، دارای آمار 10 هزار نفری شهدا در جنگ تحمیلی است این اعداد و ارقام، مسئولیت را بر دوش ما سنگین تر می کند و تکلیف و وظیفه ما بیشتر می شود.
وی افزود: حق کل مردم کشور و حق این استان شهیدپرور، بسیار بیشتر از برنامه هایی است که تاکنون محقق شده و امیدواریم بتوانیم سهم کوچکی در توسعه و افزایش رفاه مردم این منطقه داشته باشیم.
رئیس هیات عامل ایمیدرو تصریح کرد: در تلاش هستیم با همکاری سایر نهادهای استانی، در سایر طرح های این استان نیز مشارکت کنیم.
بنا به این گزارش، طرح احداث نیروگاه پویا انرژی کرمانشاه در 2 بخش «سیکل ترکیبی» و «انرژی تجدیدپذیر» (خورشیدی) تعریف شده و اجرای بخش نخست آن (سیکل ترکیبی)، از امروز عملیاتی می شود.